close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שירות שליחויות בפריסה ארצית

מערכת שורשיח שבט, תשעו28/01/2016

אז איך תבחרו חברת שליחויות טובה מספיק?

תגיות:
חברת HFD שליחויות
צילום: מתוך סרטון החברה

חברה המספקת שירות שליחויות בפריסה ארצית, היא בדרך כלל חברה בעלת משאבים ואמצעים רבים. חברה כזו צריכה להיות בעלת צי רכבים מרשים, על מנת שלא יהיה מצב של ביטול שליחות בגלל מגבלה טכנית של חוסר בכלי רכב. כמו כן, חברה המספקת שירותי שליחויות בכל הארץ צריכה להחזיק מספר משמעותי של שליחים, כך שכל שליחות שלא תצוץ תקבל מענה מתאים. חברה רצינית שמעוניינת לספק שירות איכותי ומקצועי, נדרשת לעבוד עם מערכת בקרה שתאפשר לדעת את מיקום המשלוח בכל רגע נתון, ובכך תסייע לעמידה בלוחות זמנים.

אילו שירותי שליחויות מיוחדים קיימים בתחום?
חברות

חברת HFD שליחויות
צילום: מתוך סרטון החברה
רבות מספקות שירותי שליחויות ספציפיים, כגון שליחויות משפטיות. מדובר בפתרון מהיר ונוח לעורכי דין ורואי חשבון. חומר משפטי שנשלח ונאסף מבתי המשפט, פתיחת תיקים, קבלת חותמות ואישורים ועוד. כל אלו מסופקים על ידי צוות שליחים מקצועי ומיומן, שמכיר את כל הפרוצדורות ויכול לחסוך לכם הרבה זמן יקר. שירות מיוחד שמתאים במיוחד לעסקים שמזמינים הרבה שליחויות, הוא שליח צמוד. שליח זה יוצמד לבית העסק, ויהיה זמין לכל שליחות בכל רגע נתון. שירות זה מקנה לעסק שירות אישי, זמין ויעיל במיוחד. היות ומדובר בשליח קבוע, השליח יהיה מורגל בעבודה עם הלקוחות הקבועים, וידע להגיע לכל מקום בזמן ולספק יחס אישי ונעים. שירות משלוחים מיידי המספק שליחות תוך 3 שעות הוא גם כן שירות פופולארי בקרב חברות רבות. כאשר יש צורך דחוף להעביר מסמך לבית משפט או לחילופין צ'ק ללקוח לחוץ, שירות זה יכול להוות פתרון אידיאלי.

מדוע להעדיף חברת שליחויות על פני שירותי הדואר?
ראשית כל, יש לציין כי אין מה להשוות בכלל בין שירותי הדואר במדינת ישראל לבין חברת שליחויות בפריסה ארצית. כמה פעמים הזמנתם משהו והחבילה הגיעה באיחור של שבועיים, לסניף הלא נכון ובמצב לא תקין? מעטפה פשוטה יכולה להיתקע 4-5 ימים בדואר, גם אם הכתובת והמיקוד מדויקים. לכן אם חשוב לכם שהמשלוח יגיע ליעדו בשלום ובפרק זמן סביר, עדיף להסתמך על חברת שליחויות פרטית. חברת השליחויות צריכה להיות אמינה, מהירה ולספק לכם התחייבות לגבי זמן ההגעה של החבילה ליעד ושלמותה. כמו כן, לעומת הדואר, חברת שליחויות יודעת בכל רגע נתון היכן המשלוח שלכם מצוי ומה מצבו בפועל. כך שלא חשוב אם מדובר במידע רגיש, כסף, מסמכים או סתם מתנת יום הולדת - אל תהססו להשתמש בחברת שליחויות אם חשוב לכם איכות השירות.

לסיכום, שרותי שליחויות בפריסה ארצית נפוצים בארץ כמו פטריות אחרי הגשם. חשוב לבחור בחברה מנוסה ומקצועית בתחום, על מנת להימנע מעוגמת נפש. חברות רבות מפזרות הבטחות ללא כיסוי, לכן תמיד מומלץ לבדוק לעומק במי מדובר. אל תהססו לבקש המלצות מחברים ומכרים, בסופו של יום, אין חכם כבעל ניסיון.

התוכן מוגש באדיבות צוות חברת HFD שליחויות ולוגיסטיקה המאפשרת הזמנת שליחויות בפריסה ארצית.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה